Bezpieczna rehabilitacja wykonywana w mieszkaniu pacjenta

Tak kilka tygodni temu złamałem sobie rękę. Poszedłem z przyjaciółmi rozerwać się po pracy i po prostu zagrać w piłkę nożną w Sopocie.

Starałem się wypaść jak najlepiej, niemniej jednak jak to należy zwykle bywa wtedy dzieją się nieprzewidziane okoliczności.



Skończyło się tak iż po starciu z jednym z kolegą złamałem ramię oraz dodatkowo dłoń.

Byłem zmartwiony tym faktem a oni przerażeni. Okazało się, że czeka mnie operacja a potem ortopedyczna rehabilitacja.

Na szczęście moja mama doradziła mi profesjonalnego fizjoterapeutę.

Nie musiałem nawet wychodzić ze własnego domu, co byłoby dla mnie naprawdę niezwykle trudne i uciążliwe. W szczególności, że w domu tylko mamusia ma prawo jazdy i pracuje do późna.

I w każdym razie cieszyłem się, iż mogą korzystać z pomocy fizjo.

I po prostu przyjeżdżali do mnie na dom. Na początku byłem oczywiście pełen zmartwien jak to wszystko będzie wyglądało.
Jednak mój fizjoterapeuta to człowiek o wiedzy. Ma nie tylko i wyłącznie doświadczenie ale i dobre podejście do wykonywanego zawodu.

Czuję, że krok po kroku wracam do adekwatnej sprawności. To jeszcze odrobinę potrwa, aczkolwiek cieszę się, że udało mi się trafić na profesjonalistów, którzy wykonują tego rodzaju usługi zgodnie z najwyższymi normami.
Czasami zażartuje, dlatego atmosfera jest bardzo przyjemna.

Najważniejsze jest jednakże to, że rehabilitacja w ogóle przebiega zgodnie z planem.
Szczerze mówiąc uprzednio przed tym niefortunnym wydarzeniem wręcz nie wiedziałem, że jest taka sposobność.
Zawsze wydawało mi się, że powinno się koniecznie iść do placówki publicznej nfz. I nawet nie wiem, jak bym to zrobił gdyż początkowe dni były dla mnie rzeczywiście bardzo trudne.

Tym bardziej cieszę się, że mamusia powiedziała mi o takich fachowcach, którzy przyjeżdżają do mnie do domu i zwyczajnie sukcesywnie realizują zamysł zdrowotny i przyniesie to odpowiednie efekty!


Polecana strona: https://www.polecanyfizjoterapeuta.pl/profil/masaz-i-rehabilitacja-gdansk/gabinet